Benvinguda dels professors /Welcome from the teachers

Benvinguda dels professors
Estem molt contents de poder fer aquest curs amb vosaltres, estem segurs que serà una bona manera de començar la vostra estada a les universitats catalanes i que aprendreu molt català. Us convidem a seguir aquest blog per tenir informació relacionada amb el curs.

Welcome from the teachers
We are very happy to have you on the course and we are sure this will be the beginning of a fruitful stay at one of the Catalan universities as well as the perfect way to start your Catalan language learning. Follow this blog to find out more information about the course.

Bienvenida de los profesores
Estamos muy contentos de contar contigo en este curso. Estamos seguros de que será una buena manera de empezar tu estancia en la Universidad de Barcelona y de que aprenderás mucho catalán. Te invitamos a seguir este blog para tener información relacionada con el curso.

dijous, 8 de setembre del 2011

Activitat preferida

Quina activitat t'ha agradat més? Per què?

13 comentaris:

  1. Les activitats que m'han agradat més van ser els castellers de Villanova i el taller de cuina.

    ResponElimina
  2. Meu activitat preferida és Casteller, perqué podríem participar en la constricció dels ´torres de humanas´. El qué és més, Vilanova fue molt bonica.

    ResponElimina
  3. Hola! La meva activitat preferida va anar visitar las ruinas de la ciutat romana a Tarragona. Bon catalan ;)

    ResponElimina
  4. l'activitat que m'ha agradat més es el viatge a Tarragona. a Tarragona vam tenir l'oportunitat de veure l'antiga ciutat romana i l'anfitreato a la vora del mar

    ResponElimina
  5. La meva activitat preferida es Tarragona perquè es molt bo i "fue muy bien explicado gracias a las guias", pero hurbiera querido bañarme en el mar que parecia muy bonito con el sol y el calor...

    Sophie Bordessoule

    ResponElimina
  6. La activitat che m'ha agradat mès ès el taller de cuina catalana, porquè estava bè cuinar junts.
    Paolo

    ResponElimina
  7. Hola! Soc la Denitsa! L´activitat que m'agrada mes es Tarragona! Alli esta molt be!

    ResponElimina
  8. I loved the course and I want more... Gerogi

    ResponElimina
  9. la meva activitat preferida es els castellers i m'agrada molt el taller de cuina tambè! - Nathalie

    ResponElimina
  10. La meva activitat preferida és casteller de Villanova. Laetitia

    ResponElimina
  11. M'agrada molt el taller de cuina catalana.

    ResponElimina
  12. La meva activitat pferferida es els castellers també perquè això no tenim al meu pais.
    Luisa

    ResponElimina
  13. el taller de castells és el meu favorit, perque mostrava una de les activitis català més específic
    Dora

    ResponElimina